De quina forma puc pagar el meu abonament?
La matrícula i la primera mensualitat, així com l’assegurança i la fiança del carnet, es pagaran en efectiu o amb targeta bancària. La resta de rebuts es faran efectius per domiciliació bancària.
A partir de quina edat paguen els menors?
Tots els infants de 0 a 2 anys i els fills menors de 5 anys d’abonats, poden accedir a la instal·lació sense cap cost.
A partir de quina edat es pot apuntar un infant sense els seus pares/mares o tutors?
A partir de 16 anys.
Tinc algun tipus de permanència?
No.
Quina documentació necessito per tramitar el meu abonament individual?
- Original del carnet d’identitat, passaport o targeta de residència.
- Llibreta d’estalvis original que acrediti la titularitat de l’abonat o l’abonada, a fi de carregar-hi la quota mensual d’abonament. En cas de no existir llibreta d’estalvis, s’haurà d’aportar un rebut bancari o fotocopia a on consti la titularitat del compte corrent.
Quina documentació necessito per tramitar el meu abonament familiar?
Al marge de la documentació de cadascun dels membres adults, comentada en l’apartat anterior, és necessari també la presentació de l’ original del llibre familiar i en casos especials el registre del padró.
El titular del compte corrent on es carreguen els rebuts, ha de signar alguna documentació?
Tots els usuaris titulars d’un compte corrent hauran de signar la següent documentació, si s’escau, en el propi punt d’inscripció físic: L’ordre de domiciliació de càrrec directe SEPA (domiciliació bancària).
Es pot pagar en metàl·lic la matricula i la primera quota?
Sí
Què passa si el banc retorna el meu rebut?
Quan arriba un rebut retornat, es causa baixa immediata. Per tornar a ser abonat caldrà fer efectives les despeses de devolució bancària i el rebut tornat per tal de seguir amb l’abonament.
Com puc donar de baixa el meu abonament?
S’ha d’enviar un email a info@pmbegues.cat o fer-ho presencialment a la recepció de la instal·lació omplint l’imprès de sol·licitud de baixa.
Quines dates he de tenir en compte per tramitar la baixa o el canvi de modalitat d’abonament?
Tots els canvis han de comunicar-se abans del dia 25 del mes anterior al mes que es vol causar baixa o canviar la modalitat d’abonament.
Puc fer ús de la instal·lació si no sóc abonat d’aquesta?
Sí, mitjançant la compra d’una entrada puntual.
La compra d’una entrada puntual em dona dret a utilitzar-la més d’una vegada el mateix dia?
Sí. Amb l’entrada puntual és es pot utilitzar la instal·lació durant 1 dia sencer.